fbpx

Élj tiszta szívvel!

Cikkek

Legyél hatással a világra!

gA doTerra mutatja az irányt: profitjából karitatív projekteket hoz létre. A doTerra egészen új gondolkodásmódot hozott be a multicégek piacára: a SEGÍTSÉGADÁS gondolkodásmódját. Már az MLM-szerkezet kigondolásában is az volt a vezérelv, hogy milliárdos...

Hála

Boldog akarsz lenni? Légy hálás! Nyakunkon a Black Friday, a csapból is ez folyik. Személy szerint irtózom minden ilyesmitől, akár csak a Halloween-tól. Igen, van egy kultúra, ami ezeket„termelte ki” magának: a veszteségtől való félelem, a borzongás, az ijedezés, a...

Identitás

Nem mindegy, hogyan gondolkodunk saját lényünkről, létezésünkről. Azt, hogy milyen a világlátásunk mélyen meghatározza az önmagunkról alkotott képünk. Identitásunk, énlátásunk értékmérő. Tudatossá akkor válik, ha bizonyos kérdésekre megtaláljuk magunkban a választ....

Birtoklás vs. létezés

Manapság, amikor mindenünnen reklámok nyaldossák érzékeinket, és minden lehetséges eszközzel manipulálják felfokozott érzelmeinket, könnyű elsodródni egy gyors és instant megoldásokat kínáló világkép felé. Azonnal, szinte itt és most akarunk pénzt, paripát, fegyvert,...

Egy megtörtént, gyönyörű szerelmes történet

Elmesélek Neked egy gyönyörű, régi történetet a nárdusolajról:
A nárdus a pazarló, gazdag szerelem jelképe volt az ókorban, az Énekek Énekének szerelmi lírájában a menyasszony bájának, vonzerejének, csábos szépségének allegorizáló ábrázolásából sem maradhatott ki.

Legyél hatással a világra!

Legyél hatással a világra!

gA doTerra mutatja az irányt: profitjából karitatív projekteket hoz létre. A doTerra egészen új gondolkodásmódot hozott be a multicégek piacára: a SEGÍTSÉGADÁS gondolkodásmódját. Már az MLM-szerkezet kigondolásában is az volt a vezérelv, hogy milliárdos marketingkampányok...

bővebben
Hála

Hála

Boldog akarsz lenni? Légy hálás! Nyakunkon a Black Friday, a csapból is ez folyik. Személy szerint irtózom minden ilyesmitől, akár csak a Halloween-tól. Igen, van egy kultúra, ami ezeket„termelte ki” magának: a veszteségtől való félelem, a borzongás, az ijedezés, a szorongás, a...

bővebben
Birtoklás vs. létezés

Birtoklás vs. létezés

Manapság, amikor mindenünnen reklámok nyaldossák érzékeinket, és minden lehetséges eszközzel manipulálják felfokozott érzelmeinket, könnyű elsodródni egy gyors és instant megoldásokat kínáló világkép felé. Azonnal, szinte itt és most akarunk pénzt, paripát, fegyvert,...

bővebben
Identitás

Identitás

Nem mindegy, hogyan gondolkodunk saját lényünkről, létezésünkről. Azt, hogy milyen a világlátásunk mélyen meghatározza az önmagunkról alkotott képünk. Identitásunk, énlátásunk értékmérő. Tudatossá akkor válik, ha bizonyos kérdésekre megtaláljuk magunkban a választ. Fókuszáljunk...

bővebben

Hírlevél